Autumn TAG! 🍂

петак, октобар 21, 2016

Zdravo dragi čitatelji.
Dobrodošli u novi post.
Danas sam tu sa novim postom , a to je Autumn TAG! 🍂
Meni je bilo zanimljivo dok sam pisala , a nadam se da će i Vama dok budete čitali. Da ne dužim više,možemo preći na post!


Pitanja su jako uzbudljiva i ima ih šest . Za one koji ne znaju : Jesen , godišnje doba između leta i zime. Jesen obeležava takođe i opadanje lišća . Jesen počinje 23. septembra  i završava se 22. decembra. 💓


1. Zašto voliš jesen? 
Ima mnogo razloga zašto volim jesen. Prvenstveno zbog njenih boja , toplije odeće , skakanje po lišću sa prijateljicama... Ima još mnogo razloga zašto volim jesen , a ove je nešto najbolje što možete raditi i meni najomiljenije.

2. Modni dodatci - za šta se odlučuješ - rukavice,šal ili čizme?
Rukavice ne volim toliko . Kada je sneg ili kada su dani hladniji,onda mogu dobro poslužiti. Šal je idealna kombinacija sa čizmama! Šal možete uz sve kombinovati , kao i čizme . Samo čizme nikako ne idu uz donji deo trenerke.












3. Kafa ili topla čokolada?
Kafa ima nekako grozan miris i ukus , tako da definitivno topla čokolada!



4. Ukleta kuća ili groblje? ( šta je strašnije )
Pa ne znam sad . I jedno i drugo je strašno , ali možda ipak ukleta kuća . Ima toliko strašnih priča o ukletim kućama i grobljima , tako da ne znam šta je strašnije.











5. Šta najčešće nosiš tokom jeseni?
Pocepane farmerke , dzempere , šal , čizme i slično.
Ima mnogo toga.



6. Opuštanje uz knjigu ili film?
Uz film , definitivno! To me nekako umori i uspava. Knjige ne volim uopšte! Nemojte me hejtati zbog toga! Svako ima ono što voli i što ne.

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post.
Podelite svoje mišljenje sa mnom u komentarima.

Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

You Might Also Like

27 коментара

Google+ Followers