Avon Kyndra set nakita

понедељак, јануар 02, 2017

Drage čitateljke , dobrodošle u novi post. 💓
Već je drugi Januar. Napokon smo dočekali i 2017. godinu.
Od srca vam želim sve najbolje u njoj i da vam se sve želje ispune.
Sedim i razmišljam šta da pišem , ali nisam želela da to bude nešto vezano za novogodišnju noć ili slično , pa sam došla na ideju da pišem o predivnom setu iz Avona. 
Pre mesec dana sam se premišljala da li da poručim neki nakit iz Avonovog kataloga zato što uvek postoji rizik da vam to ne stoji ili vam se jednostavno ne sviđa. Ne izgleda kako ste vi to zamislili.
Kada sam napokon dobila ono što sam naručila , jedva sam čekala da otvorim i da vidim šta se sve nalazi unutra.
Kutijica je divna. Srebrno-bela kutijica , sa nekom kao trakom u obliku. 💓

Unutra se nalazi ogrlica i narukvica sa 16 zamenljivih privezaka u novogodišnjem izdanju.
Ja sam već sve otpakovala tako da se izvinjavam što je ovako. 💓
Dužina ogrlice je 42-51cm , a narukvice je 18,5-21cm.
Dobijate 16 privezaka kao što sam rekla i svi su mi se dopali.
Privesci nisu ni mali , a ni veliki. Taman su kako treba - 1,3 do 1,8cm.💓
Pivesci su preslatki. Mogu ih menjati kada god poželim. Pravi novogodišnji.💙
Izdvojila bih dva , a to je u prvom redu anđeo i u drugom cvetić.
Set košta oko 799 dinara 
koliko mi se čini , ali ne znam da li sada
možete naći u katalogu.
Ako pronađete set , obavezno poručite. 
Sve preporuke za ovaj divan set nakita. 💓
Ljubim vas i vidimo se. 😘

Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

You Might Also Like

25 коментара

  1. Ovo je preslatko, bas pravi poklon za ove praznične dane! Predivan post! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatko je, mnogo mi se sviđa. Super post! :)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://slsk04.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Nakit je predivan, mnogo mi se sviđa! :) Odličan post! :)♥

    Zapratila sam te, ako možeš uzvrati, hvala :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Svii privesci su pedobri :O Baš mi se dopadaju, razmišljala sam da poručim, sada verovatno hoću. Svidja mi se tvoj blog, učlanila sam se odmah, jedva čekam nove postove, a do tada ću da čitam objavljene :) :*

    https://bbooklovers.blogspot.rs/2017/01/digitalna-tvrava-den-braun.html Ovo je moj novi post, na novom blogu, ako ti se dopada, pogledaj i učlani se :)
    smoothieglam.blogspot.com Ovo je moj drugi blog :)

    ОдговориИзбриши
  6. bas su slatki privjesci,jako je lijepa ogrlica i narukvica, ali privjesci su tak slatki

    mi smo nove blogerice ako hoces zaprati nas bilo bi nam veoma drago

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. They are so cute.I love them

    www.makychurchill.com

    ОдговориИзбриши

Google+ Followers