Review - Catrice liquid camouflage

среда, јануар 04, 2017

Iiii evo već je četvrti dan kako je počela Nova godina...
Već vam pišem drugi post u ovoj godini i veoma sam uzbuđena.
Dakle , pišem o jednom proizvodu koji je kol'ko tol'ko već svima poznat , a to je Catrice tečna kamuflaža.
Noviteti koji su se našli na policama Catrica jesu korektori.
Želela sam kupiti nešto fenomenalno za prekrivanje podočnjaka , bubuljica , crvenila i ostalih nepravilnosti , ali nikako nisam mogla pronaći takav korektor. Iiii evo , napokon sam pronašla to što sam i tražila. :)
 Ne znam kada se tačno pojavio ovaj korektor , mada to sada i nije bitno.
Tečni korektori poput ovog imaju veliku moć prekrivanja i to cenim.
Nedavno sam kupila ovaj korektor i odučila podeliti svoje mišljenje sa vama.
Korektor dolazi u klasičnom pakovanju sa aplikatorom i količinom od 5ml/e.
Postoji u dve nijanse 010 Porcellain - namenjena je osobama hladnijeg podtona i 020 Light Beige - koja je namjenjena osobama toplijeg podtona.
Da vidimo šta kaže proizvođač: '' Podočnjaci,nepravilnosti i crvenilo su sada stvar prošlosti - tečna kamuflažna krema nudi optimalno prekrivanje i negu. Tečni korektor je visoko pigmentovan,vodootporan i dugotrajan. Jednostavan je za korišćenje s praktičnim aplikatorom. ''
Catrice me je oduševio ovim proizvodom i od srca vam preporučujem ovaj proizvod. :)
Prekriva odlično - testirala sam ga na crvenilu , bubuljicama i nepravilnostima i odlično se pokazao.
Moram takođe priznati da je postojanost korektora odilčna. Neće se pomeriti sve dok ne skinete šminku i samo da napomenem da je vodootporan ( verovatno ste pročitali šta je rekao proizvođač , ali eto da ponovim ).
Takođe , možete koristiti 010 Porcellain kao posvetljivač ispod očiju. Desiće se da vam se korektor uvuče u linije ispod oka , mada to možete rešiti tako što utapkavate beauty blenderom ili prstima.
Cena je oko 450 dinara i dostupan je na teritoriji Srbije , ali ne u svim gradovima. Detaljnije možete pronaći na dm sajtu ( koliko mi se čini , samo tamo možete pronaći Catrice ).

A da li ste možda probale ovaj korektor?
Kako vam se čini?:)


Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

You Might Also Like

54 коментара

  1. Probala, ne svida mi se, ocito mi ne odgovara jer imam suhu kozu lica, al na drugima ga koristim i sve je super..

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je odličan , očito ne odgovara svim tipovima kože.
      Možda da probaš Aurin?

      Избриши
  2. Draga, super recenzija. Samo naprijed, fenomenalno ti ide!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Imala sam ga ja i bio mi je dobar, no presvijetao. Super su ti nokti! <3

    Nikolina's beauty world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga , možda da probaš Aurin? Može se porediti sa Catrisovim korektorom. Zaista su slični.
      Hvala ti puno. ❤

      Избриши
  4. Ne znam da li pratis nase domace YouTube-rke ali ja sam cula za ovaj korektor prvo od Ruze Rupic a zatim od Jane, Marije, Nadje itd. Ne moze da se nabavi u Srbiji ali ga ovdje u Crnoj Gori ima. Morala sam da ga kupim i iskreno dopao mi se ali nista sad da se pada u nesvjest. Nije los, pokriva odlicno al za nekog ko ima suvu kozu moze biti zaista los jer je dodatno isusuje. Svidja mi se tvoj blog i odlicna recenzija.

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga , ja sam korektor kupila u Srbiji u dm-u. Možeš pogledati na njihovoj web stranici u kojim se gradovima može naći. Istina je da ko ima suvu kožu isušuje , pa može potražiti neki drugi. Iskreno , meni svi odgovaraju , ali ovim sam oduševljena. 😘

      Избриши
  5. Odličan post!Nemam ga,ali razmišljala sam da ga kupim. :)
    Zapratila sam te,bila bih zahvalna ako bi uzvratila :D

    xdreaannx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve preporuke za korektor. ❤ Jedino ako imaš suvu kožu , neće ti odgovarati.
      Naravno. 😘

      Избриши
  6. Izgleda da sam ja jedina kojoj smeta. Meni se koža počela ljuštiti, dok ga većina mojih drugarica nanosi bez problema.

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Amina , ne odgovara svim tipovima kože. ❤
      Možda da probaš neki drugi? 😘

      Избриши
  7. Odlicno napisan post,kao i ceo blog :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicnaa recenzija draga , mnogoo mi se dopada , zelim vec dugo da probam ovaj korektor , a posle ove recenzije 100 % kupujem . <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Kristina , obavezno. Samo ako imaš suvu kožu , ne bih ti preporučila. ❤

      Избриши
  9. Super post. Slike su ti odlicne :)
    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Odlicna recenzija. Imam ovaj korektor u dvije nijanse i stvarno ih volim. Smeta mi jedino sto se svakodnevnim koristenjem meni brzo potrose, a cesto ih ni nema za kupiti jer su rasprodani.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Dorotea , imamo isti problem. Ja sam luda za njima , bukvalno. :D

      Избриши
  11. I am very curious to try this conceler but here it is always exhausted.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlična rezencija draga! Imaš jako lijep blog. ♥

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Draga, odlična recenzija! <3
    Ja obožavam ovaj korektor.. :* :*
    http://shineandfashion99.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ivana hvala ti puno. :*
      Drago mi je što imamo isto mišljenje o ovom divnom proizvodu. ;)

      Избриши
  14. Predobro izgleda, ali bojim se da bih ga brzo potrošila... Inače, odlična recenzija. :)

    Kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Lana , ja ga takođe jako brzo tošim zato uvek kupim više. :D Sve preporuke imaš za njega. :*

      Избриши
  15. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  16. Odlicna recenzija! Ja koristim isti, samo u nijansi 010 koja mi je kozda mrvicu presvjetla, ali odlicno sluzi kao highlight na mjestima gdje ga nanesem (podocnjaci, nos, brada), ali osim toga i odlicno prekriva. ❤

    kreativanblog.blogspot.com - posijetite i moj blog i uclanite se ako vam se svidi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ana , može se naravno kao hajlajter koristiti. :)
      Veoma mi je drago što delimo isto mišljenje o ovom divnom proizvodu. :*
      Predivan ti je blog. :*

      Избриши
  17. Ja imam ovaj korektor, samo u drugoj nijansi, ja ga osobno koristim samo da posvijetlim područje ispod očiju i za mene je on stvarno super. Nemam bubuljica, tako da ne znam kakav je za to, ne ne sumnjam da je super.
    Recenziju si super odradila, ja sam zapratila tvoj blog :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  18. Super recenzija, super si opisala proizvod. Inače super blog i samo tako nastavi. E,da i slike su super hah.
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши
  19. Super sto je vodootporan. Vidjela sam da u zadnje vrijeme cesto pisu o njemu. Miskim da ce se pronaci u mojoj korpi sljedeci put. Super post. Follow uzvracen😊

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga , čitala sam i ja puno o njemu ali nikako nisam mogla da ga pronađem. Tada mi je sestra donela iz inostranstva i ja sam se oduševila njime da sam morala kupiti još jedan. 😘

      Избриши
  20. Odlična recenzija! Zaista sam pročitala puno preporuka od strane balkanskih blogerki što se tiče ovog korektora i silno ga želim isprobati međutim nikako da ga nabavim jer mi dm drogerije nisu dostupne s obzirom da živim u gradu u kojem nema pomenute drogerije. Nakon ove tvoje recenzije još više želim da isprovam ovaj po svemu sudeći divan korektor! ♡♡♡ :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Milice , ako budeš išla u neki grad gde ima neka drogerija obavezno kupi ovaj korektor. Jedino , ako ti je koža suva ne preporučujem. 😘

      Избриши
  21. Ovo je jedna deseta recenzija o ovome proizvodu i moram ga kupiti što prije haha. Slike su ispale super. I sam post i izgled bloga ti je predobar! :)❤

    btw. ponosna sam 100. sljedbenica bloga haha :)
    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga puno.❤
      Ja sam presrećna što sam za dva ipo meseca stigla do 100. To je velika brojka. 😘

      Избриши
  22. Hello dear :D Great review!! I have the same concealler and he works so well! Catrice have the best cosmetics ever :D

    I'm new follower :D Can you follow me back?


    NEW OUTFIT POST | Velvet Dreams.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  23. Svidja mi se sto je vodootporan, sto pre ga moram kupiti, inace post ti je odlican sve pohvale, pratim te, pa ako zelis uzvrati ❤❤❤https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  24. Svidja mi se sto je vodootporan, sto pre ga moram kupiti, inace post ti je odlican sve pohvale, pratim te, pa ako zelis uzvrati ❤❤❤https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  25. Odlična recenzija! Definitivno ću kupiti ovaj korektor :)
    Pratim te, ako želiš uzvrati
    Kika-beautyblog

    ОдговориИзбриши
  26. Divan je,moram isprobati.Pratim te,molim te uzvrati:

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  27. Svi hvale ovo čudo, tako da moram to kupiti. Napravila si odličnu recenziju i ja mislim da si pomogla svima koji su se dvoumili oko kupovine ili oni koji nisu znali sta da kupe za podočnjake, crvenilo..
    Ako želiš zaprati me uzvraćam ♥ Dzenita's fashion life

    ОдговориИзбриши

Google+ Followers