NEW Avon Haul

петак, јануар 27, 2017

Previše kupujem kozmetiku, šminku i nikada mi nije dosta... Uvek sam želela još , a to je tako i ostalo.
No , da se bacimo mi na temu... Možda ste pročitali u naslovu da danas imam jedan Haul , a u pitanju je Avon Haul. Stalno naručujem i mislim da nikada neću prestati. Baš mi se dopadaju Avonovi proizvodi  , ali postoje i malo lošiji proizvodi... Neću im toliko zameriti. 
Ja sam već probala ovo što sam naručila i generalno sam zadovoljna , ali poslednji proizvod nije baš za pohvalu.
Nisam napomenula da proizvode možete poručiti u Avon katalogu.

AVON ANEW CLINICAL INFINITE / LIFT 
dual eye system 
Mislim da je svim devojkama koje se već dugo šminkaju potrebna neka dobra hidrataciju u predelu oko očiju. Videli ste u skoro svakom postu da pišem o nekom Avonovom proizvodu , mada sam oko ovog' bila skeptična. Što oko cene i da li će raditi svoj posao , ali sam poručila ipak.
Pročitala sam negde da ovaj proizvod nije samo za bore , već služi i za hidrataciju kože u predelu oka.
Proizvod mi je došao u kutiji i pakovanje je veoma čvrsto.
Dvojni tretman za predeo oko očiju. Podeljena u dve ''pregrade'' .
U jednoj se nalazi narandžasi gel , a već u drugoj hidrantna krema.
Naranžasti gel je za predeo oko očiju i ispod obrva , a hidrantna krema za predeo ispod očiju.
Cena je 920 dinara , ali naćićete u nekim i po znatno manjoj ili većoj ceni.
Na slici ispod možete videti kako izgleda. 











Takođe , iza možete naći uputstvo kako se koristi , ali dobićete i neki papirić gde se možete detaljno informisati.
Proizvođač kaže sledeće: '' Dvostruka krema za predeo oko očiju. UPOTREBA: Dva puta dnevno naneti gel na kapke , liniju ispod i iznad obrva. Kremu naneti na područje ispod očiju. UPOZORENJE: Izbegavati kontakt s očima! ''

AVON BIG & MULTIPLIED MASKARA
Svim devojkama je bitno kako će im trepavice izgledati i imam rešenje za vas. U pitanju je Avon maskara (možete videti u naslovu detaljnije ).
Imam već nekoliko Avonovih , ali eto rešila sam da uzmem još jednu.
Mislila sam da će biti fenomenalna , ali nažalost razočarala sam se. Četkica se razlikuje mnogo od ostalih maskara i izlazi jako malo proizvoda.
Ne preslikava se , ali se malo teže skida. Tekstura je malo vodenasta , ali odlično razdvaja trepavice i neće vam se slepiti...
Cena je oko 599 dinara , mada ja mislim da ne vredi toliko.

AVON HEAVENLY  HYDRATION FACE MASK
Predstavljam vam jednu masku sa kojom sam oduševljena. Iskreno , bilo je puno i nisam znala za koju da se odlučim. Maska je iz linije Planet Spa. Ta linija ima fenomenalne proizvode.
Maska služi za hidrataciju i obećava to. Kremasta je , ali podseća kao na neki gel. Tuba dolazi u pakovanju od 75ml i cena je oko 260 dinara.

AVON LIQUID EXTRACTTION STRIP

Puno sam čitala o ovakvim proizvodima pa sam želela i ja da ih isprobam. 
Podseća me na onu crnu masku , ali samo što je plave boje. Tuba ima 30 ml i platila sam je 369 dinara. Iskreno , nije mi pomogao i razočarala sam se ,
tako da neću ništa pisati o ovom proizvodu. Trenutno imam veliki problem sa mitiserima i tražila sam nešto što će mi zaista pomoći , ali ovo nije to što sam tražila. Ako imate neke proivode namenjene toj upotrebi , pišite mi.





Nadam se da vam se svideo ovaj Haul i pišite mi da li ste možda probale neke od ovih proizvoda!

Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

You Might Also Like

58 коментара

  1. Meni su sve avonove kreme,losioni iz planet spa kolekcije divni,predivno mirišu i hidriraju kožu. :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  2. Interesting products :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ništa od ovoga, ali mi sve izgleda primamljivo. Divne stvari, a post sjajan draga♥!

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Draga super post! I ja sam kupila tu Anew kremu koju možeš naći u mom poslednjem haul postu.
    Poseti moj blog:
    Mirjanasite

    ОдговориИзбриши
  5. Planet Spa face mask is very intresting ;D Nice products :)
    Thank you for vist my blog :)
    I've just followed yours too.
    Have a nice day!
    My blog\
    Patrycja ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Divni proizvodi ! Obradovala sam se kad sam ugledala maskaru, jer sam trenutno u potrazi za dobrom, ali razočarao me malo opis. No, sve u svemu divan post :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post!Proizvodi su divni!Maskara je predivna!♥
    HUGE GIVEAWAY/VELIKO DARIVANJE je na mom blogu,pa ako želiš pogledaj!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Dobar post. Iskreno ja vise volim Oriflame proizvode ne svidjaju mi se Avon-ovi ali post ti je zanimnjiv!! ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala Oriflame proizvode , mada sam imala priliku. Ne znam zašto nisam. 😂❤

      Избриши
  10. Sara draga, odličan post. Prvi put sam na tvom blogu, i malo je reći da sam oduševljena dizajnom i uređenjem istog. Ovaj post je jako zanimljiv, ja sam neko ko obožava Avon kozmetiku tako da mi je drago što sam čitala na ovu temu. Zaista sam uzivala.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post, ni meni sminke nikada dosta i stalno je kupujem, mada ti si sada lepo potrosila svoj novac. Prvi put sam na tvom blogu i odmah sam te zapratila :)

    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  12. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam takodje zaludjena Avonovim proizvodima.Ti si poručila odlične stvarčice,baš mi se svidjaju,super post!

    littlebeautydreamer.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Obozavam Avonove proizvode i stalno nesta od njih kupujem.Super su,a i nisi mnogo skupi s obzirom da im je sminka odlicna.Koristim ovu maskaru vec duze vrijeme i super je :) <3

    http://olivanda.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni iskreno ne odgovara maskara. Jojj ja svaki mesec moram nešto uzeti 😂💘

      Избриши
  15. Awesome post!! Want to follow each other on GFC? Let me know on my blog :)
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Great post! Nice cosmetics :)

    londonkidx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Olá Sara,

    Gostei muito do post! De todos os produtos citados acima tenho a máscara de cílios e gosto muito.

    Um beijo, estou te seguindo de volta.

    www.purestyle.com.br

    ОдговориИзбриши
  18. Bardzo fajny blog, zostaje tu na dłużej. Fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. super stvari :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  20. very nice products! Sadly I don't use avon because I got allergic two times from their products so I no longer take risk. however the products are great!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  21. Adoro esse rímel! Uso muito. *.* Amei seu blog! Já estou seguindo!
    Segue o meu blog também?
    Obrigada pela visita, linda!!
    Ótimo dia pra você! Até mais. Beijos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  22. This is such a great review! I love AVON)
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши

Google+ Followers