Current Favorites

недеља, јануар 22, 2017

Ćao dragi moji! Veče završavam ovde sa vama... Pišem vam post i odoh da spavam. Sutra me čeka još jedan naporan dan.
Pronašla sam malo vremena kako bih vam pokazala svoje trenutne favorite.
Možda je kasno , ali stvarno nisam mogla pre pisati...
Da napomenem da je većina proizvoda od Catrica.
Catrice All Around CONTOURING palette 

Catrice kremasta paleta za konturisanje sadrži pet nijansi.
Prve četiri su namenjene za konturisanje , a poslednja je običan hajlajter. Sve nijanse su matt , osim poslednje. Hajlajter u sebi ima malo šimera i odličan je , mada ja ne volim toliko kremaste hajlajtere.
Jako se brzo suši i treba biti brz u blendanju.
Postojanost palete je odlična i lepo se setuje kada se nanese na lice. Možete je pronaći na policama Catrica ( dm,cm...) i košta oko 500 dinara.
Maybelline Lash Sensational maskara 
Veliki sam ljubitelj Maybelline maskara i veoma mi je drago što sam im dala još jednu šansu. 
Maskara dolazi u standardnom pakovanju od 9.5ml i cena je oko 800 dinara.
Četkica je malo zaobljena i maskara se lako nanosi. Doprinosi ravnomerno nanošenje i savršeno raščešljava trepavice. Jedina mana je što izlazi puno proizvoda , pa samim tim moram malo skinuti da ne bih izgledala kao klovn.

Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder 
Među novitetima od Catrica , našao se i ovaj predivan hajlajter.
Predivna pigmentacija i kada se nanese , divan je.
Iskreno , kada sam ga ugledala na polici mislila sam da je kao i svaki drugi , ali sam se prevarila. 
Tekstura je odlična i lako se nanosi. Sadrži sitan shimmer i dolazi u jedanoj nijansi 010 Light Infusion. Pakovanje je praktično i sadrži 8g , a cena je oko 450 dinara. 




Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer 

Tečni korektor namenjen je za prekrivanje nepravilnosti ( tamnih podočnjaka , crvenila ... )
Potreban vam je jedan sloj kako bi prekrili nepravilnosti.
Dolazi u čvrstom pakovanju i nanosi se uz pomoć aplikatora. Postoje dve nijanse , a to su 010 Porcellain i 020 Light Beige ).
Odlično prekriva , pigmentacija je odlična i gustina takođe. Jedina mana je što se brzo suši. Kada se nanese lepo se fiskira i vodootporan je. Cena je oko 450 dinara i zaista je predivan.

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post.
Da li ste probale neke od ovih proizvoda?
Kako vam se čine?

Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography

E-mail: sarjovchannels@gmail.com

You Might Also Like

21 коментара

  1. Great products :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Maybelline maskaru i Catrice kamuflazu obozavam. Taj Catrice highlighter izgleda odlicno, mozda ga isprobam. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaš sve preporuke za njega , ali ako ti je koža suva onda ti baš ovaj korektor neće pomoći. Još više će ti isušiti kožu...
      <3

      Избриши
  3. Ja također imam dosta proizvoda od Catrica.Highlighter izgleda mnogo lijepo :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je zbog toga. <3
      Jojj Antonia , ja sam oduševljena Highlighterom!

      Избриши
  4. Svi hvale taj highlighter od catrice-a, znači vrijedan je hype-a? Slike su odlične i sviđa mi se pto sve nisu samo jedna ispod druge!

    Novi post na...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  5. Hello dear, I'm sorry for being so late, but I didn't feel well in this period, so I didn't come often to my blog :)
    Thank you so so much for subscribing to my blog, I've followed you back with great pleasure :)
    xoxo

    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  6. Moram priznat da donekle djelimo slične favorite :) Jednostavno sam oduševljena paletom za konturiranje i maskarom. Još uvijek ih koristim :D

    http://beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dunja , ja sam se oduševila kada sam videla maskaru! Trepavice su mi sada 99% lepše i predobro kako devojke kažu ''izvlače trepavice''. <3

      Избриши
  7. Catrice je zaista pristupacna ali kvalitetna marka.Maskara je odlična.

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Svi favoriti mi se mnogo dopadaju! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Divne stvari. Mnogo mi se dopada korektor, voljela bih ga probati!♥
    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Google+ Followers

.

.

.

.

.

.