Born Pretty Store Review

понедељак, фебруар 13, 2017

Jutros me je obradovao poštar.
Naime , dugo sam čekala da mi stigne paket sa sajta Born Pretty Store i napokon je stigao. Ovo je moja druga saradnja i oduševljena sam stvarčicama. Sajt je divan i ljudi koji rade tu su veoma ljubazni.
Let's gooooo!
Paket je stigao neoštećen i sve je dobro prošlo i takođe
nisam platila carinjenje paketa.
Ispod možete videti šta sam ja to izabrala , a nadam se da će se i vama dopasti.
#1
#2
#3
#4

#1 ''Kabuki'' četkica za šminkanje ( Za puder u kamenu ili prahu )
#2 ''Lepeza'' četkica za šminkanje ( Za Highlighter ili Contour )
#3 Čoker OVDE/HERE
#4 Narukvica OVDE/HERE
Nisam želela ništa posebno da pišem zato što su stvarčice fenomenalne.
Generalno sam zadovoljna kako je prošla saradnja i sve pohvale za sajt.
Ukoliko želite da poručite sa sajta imate 10% popusta uz ovaj kod SPW10
Kako vam se čine stvarčice koje sam ja izabrala?
Da li ste vi sarađivali sa ovim sajtom?

Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

You Might Also Like

17 коментара

  1. Mnogo lijepe cetkice ,ja nisam jos imala priliku da saradujem sa ovim sajtom.
    Da li zelis da pogledas moj novi post ??????
    Pratim te

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno.
      Želim , ali mi ostavi link. Kako ću ako nema linka?💕

      Избриши
  2. Great jewelry :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne su mi sve stvari koje si narucila, najvise mi se svidaju cetkice :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne stvarčice! Odličan post! xoxo
    Dopada mi se tvoj blog, ako želiš možemo da zapratimo jedna drugu, ostavi mi poruku na mom blogu i uzvratiću ti odmah!
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  5. Kabuki četkica je preslatka! Četkica za highlighter izgleda obećavajuće. Inače, kliknula sam na sve linkove, nadam se da ćes i ti na linkove na mom poslednjem postu---> Mirjana

    ОдговориИзбриши
  6. Predivno! Odličan post! :))


    http://www.jelisavetadj.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Takođe očekujem paket sa Born pretty store sajta, i čudim se kako ga još uvijek nema. ja sam uzela samo dvije stvari, no stvari koje sam uzela mi se mnogo dopadaju. Odabrala si divne stvari Saki, sjajno♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Google+ Followers