NEW BIG Avon Haul

петак, март 10, 2017

Dragi čitatelji  , dobrodošli u novi post.
Pre neki dan mi je stigao paket iz Avona i baš sam uzela puno proizvoda. Što se tiče šminke , ništa nisam uzela. Iz prostog razloga zato što mi ne treba. To jest , još uvek imam i ne treba...
Ništa vam neću pisati o proizvodima zato što ih još dovoljno nisam isprobala.
A što se tiče nakita , time sam oduševljena.
U nastavku možete videti šta sam ja to uzela i ostaviću vam linkove.

 


1. Avon Naturals Warm Spice Vanilla svetlucavi losio za telo OVDE/HERE
2. Avon Heavenly Hydration maska za lice OVDE/HERE
3. Avon Naturals krema za ruke sa vanilom i sojinim mlekom OVDE/HERE
4. Avon Naturals krema za ruke sa bademom i đurđevkom OVDE/HERE
5. Avon Little Black Dress parfemisani sprej za telo OVDE/HERE
6. Avon SkinSoSoft Soft & Smooth trake za depilaciju lica sa belim limnantom OVDE/HERE
7. Avon Senses Gourmand Dream kremasti gel za tuširanje sa mirisom čokolade OVDE/HERE
9. Sia set nakita OVDE/HERE
Nisam mogla da pronađem set ogrlice sa privescima i poslednju narukvicu sa privescima.
Nadam se da vam se svideo ovaj post i ako jeste pišite mi utiske.
Promenila sam izgled bloga , pa mi recite da li vam se dopada?

Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

You Might Also Like

45 коментара

  1. Great jewelry :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Narukvice su prekrasne. Jako mi se sviđaju i one su mi definitivno najdraža stvar u tvom haulu. Bi li mogla napisati nekakvu recenziju o tim kremama za ruku? :)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga! Potrudiću se da napišem nešto čim budem mogla. 💕

      Избриши
  3. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican haul. :) Isprobala sam dosta od ovih stvari koje si narucila i jako sam zadovoljna. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Ajoj Sara draga, predivan post! Zaista sjajne stvari!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Ova cvjetasta ogrlica je tako lijepa, zaista! Vjerujem da već imaš puno outfita u glavi koji su spremni na taj nakit! Odličan post.

    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  7. Polovina ovih stvari sam takoder dobila,nadam se da su ti dobri i da si zadovoljna super si i blog molim te da uzvratis pracenje ako ti ista znaci komentar ?!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga , hvala ti puno! :*
      Ostavi mi link kako bih mogla da te zapratim. :*

      Избриши
  8. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  9. Wow, beautiful blog and post!
    I follow now on GFC <3 please follow back :)
    xx
    Juli von Lebenlautundleise

    ОдговориИзбриши
  10. not a fan of avon but your products look nice! very cute blog you have here!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    P.S. would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  11. Wow, I love Avon, I absolutely grew up with it! Love those hand products!

    Madame X
    The Flower Duet

    ОдговориИзбриши
  12. Predobar haul Saro. Moram priznati da su mi za oko zapele narukvice koje su presavršene, awww. Baš mi se dopadaju. Ni ostale stvari nisu loše. Sjajno☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Sofija. Ja sam odusevljena narukvicama , ali moram izdvojiti ogrlicu sa cveticima. <3

      Избриши
  13. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Prvi puta sam na tvom blogu i zaista sam oduševljena istim. Kako dizajnom tako i tvojim stilom pisanja. Obzirom da dugi niz godina radim sa avonom mogu reći da si izabrala savršene i, jedne od, natraženijih proizova. Ova maskica je moj favorit. Obožavam je i stvarno je dobra. A gelić za tuširanje je nešto na što su me kupili poslednjih nekoliko brojeva ^_^. Obožavam puding od čokolade, a on mi na njega i miriše :D. Što se tiče nakita stvarno mi se sviđa tvoj izbor komada. Sve u svemu jako dobar post. Uživaj u svojim proizvodima :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  15. great post!
    lovely jewerly :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/2017/03/kawaii-box-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  16. Obozavam Avon i imam istu ovu poslednju narukvicu :-) Sestra mi je od nedavno postala Avon dama pa preko nje narucujem.
    Zapratila sam te :-)
    Cmok

    ОдговориИзбриши
  17. Great post. I have vanilla hand cream from Avon and is the best :)
    Inspiration by Linda

    ОдговориИзбриши
  18. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  19. Prelep je nakit :) Volim Avon proizvode i uvek nesto narucujem :) <3

    ОдговориИзбриши
  20. I love the jewelerry :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    ОдговориИзбриши
  21. Nisam dugo kupovala nista iz Avona a bas imaju super stvarcice.
    Hvala za komentar i pracenje, uzvracam!!! Pozzz
    http://www.stylesensemoments.com/

    ОдговориИзбриши
  22. I love product with Avon :)
    http://natalie-forever.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Google+ Followers

.

.

.

.

.

.