Denim off shoulder dress | Rosegal.com

уторак, мај 16, 2017

Dragi čitatelji , dobrodošli u novi post.
Haljine sam počela nositi od nedavno i za veoma kratko vreme su mi se dopale. Pre sam bila u fazonu '' ovo neću obući , a kamoli pogledati '' i naravno to se promenilo. Današnji post vezan je za sajt Rosegal sa kojim već sarađujem neko vreme. Želela sam da vam predstavim '' Denim off shoulder dress '' . U prevodu znači '' haljine koje imaju izrezana ramena '' . Ne znam kako bih to drugačije prevela. Ja se iskreno nadam da će vam se dopasti , a u nastavku možete videti o kojim se haljinama radi.
To bi bilo to za ovaj post. Podelite svoje mišljenje sa mnom dole u komentarima.
Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

You Might Also Like

8 коментара

Google+ Followers

.

.

.

.

.

.