Zaful Strapless Maxi Dresses Spring 2017 Promotion

понедељак, мај 08, 2017

Dragi čitatelji , dobrodošli.
Obožavam da poručujem stvarčice u online prodavnicama , a jedan od omiljenih mi je Zaful.
Ja sam odabrala nekoliko haljina koje su mi se dopale , a radi se o Strapless Maxi Dress
Takođe , ostaviću vam link haljina kako biste mogli da ih pogledate i saznate više informacija o njima. 

Asymmetric Bandeau Maxi Dress - Pink

Tiny Floral Maxi Bandeau Dress - Orange Red


To bi bilo to za ovaj post , nadam se da vam se dopadaju haljine koje sam ja odabrala. Podelite svoje mišljenje sa mnom dole u komentarima. 
Naravno uz kod  ZafulChen  imate veliki kupon za ovo.


Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

You Might Also Like

11 коментара

  1. Druga mi je apsolutno favorit! Zapratila sam te, imaš jako sladak blog. xx

    Shake That Beauty blog♥

    ОдговориИзбриши
  2. Druga haljina je prelepa, must have. Zapatila sam te ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Treća mi je haljina prelijepa :) Imas jako lijep blog, pusa :*

    ОдговориИзбриши
  4. Sve haljine su prelepe, ali mi se posledna ubedljivo najvise dopada :)

    makeupmania-byjovana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican izbor! Prva mi se najvise dopada <3
    http://glamvoyagediaries.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. ciao che bello il tuo blog, mi sono appena iscritta!
    se ti va ricambia
    http://recensionismart.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши

Google+ Followers

.

.

.

.

.

.